Husna Hassan
refresh profile linkies




Assalammulaikum and Hi there ! Welcome to my unprivate diary. Wish your day fine as you hope. Husna here ! Nice to meet you. Do follow me later I will follow you back. Be nice here ! Just respect me if you want me to respect you back :)
Hate my blog ? I DON'T CARE !


TUNANG
KAHWIN
SAVING RM10,000
BERAT 60KG
KERETA



Welcome Back Self !

     Anneyonghaseyoo. Betul tak eja ? Heee. Harini disebabkan taktau nak buat apa, saja lahh terdetik nak bukak balik blog walaupun aku je yg bukak takdak orang lain. Bila baca-baca posting, alahaii banyak ya aku bercerita. Patut tak aku buat balik cerita-cerita tentang hidup aku ? Ehem.. Why not kan ? As a moments jugak. 

    So, welcome back self !

    Last posting tahun 2021, uishhh dah setahun lebih yaa tak berceloteh dalam ni. Banyak benda beb yg jadi dalam 2022 dan hingga sekarang. Banyak benda haa nak bercerita-cerita. Let's go one by one dear ! 

    Now aku masih bekerja as customer service company yg sama. Alhamdulillah ! Masih kuat untuk hadap kerenah custome yg pelbagai ragam. Bukan customer ja, sekali dengan management pun pelbagai ragam nak kena hadap. Masih kental juga mental even kadang stress jugak pikiaq. Kalau bulan 7 ni, cukup lah 3 tahun di tempat kerja yang sama. Tempat kerja pun banyak berubah, diri sendiri pun banyak perubahan, keluarga pun ada perubahan dan banyak lagi lah jugak. Nak cerita dalam post ni, uishhh banyak beb. Kita akan buat banyak-banyak posting supaya tak lupa apa yg berlaku untuk ke depan. Betul tak ? Walaupun takdak sapa tengok dan baca. Hmmm.....

    Tahun 2023 genap aku 27 tahun. Rasa macam kejap ajeeee. Hehehe. Lagi 3 tahun dah berubah angka ke 30 an tapi tulahh orang pakat tak percaya aku umur 27 tahun. Orang-orang dok nampak aku macam masih bersekolah. Tulahhh orang cakap kan awek muda. Kah Kah Kah !

    By the way aku dah nak kahwinnn ! InsyaAllah takdak aral melintang, takdak hal apa-apa, tahun ni aku tamatkan zaman bujang aku. Alhamdulillah. Im so excited ! Setiap hari berangan, setiap hari bercerita dgn tunang aku, dgn mak aku. But on the same time, still takut dan nervous jugak. Yelahh. Nak masuk dlm family baru kannn. Aku sangat-sangat berharap, family baru boleh terima baik buruk aku macam mana family aku terima. 

    Pengalaman baru kan orang kata. Semoga baik-baik sahaja dan dipermudahkan segala urusan aku ke depan. Aminn.


Post a Comment


Thanks for reading. Lot of Love.